streets of Vienna

63240028streets_of_vienna

nigdy nie miałam na tyle odwagi, żeby wyjechać na zagraniczne wyjazdy na studiach czy pomieszkać za granicą. we wrześniu rok temu miałam możliwość wyjechania z pracy na dwutygodniowe szkolenie do Wiednia.

przepadłam w tym mieście! na początku chodziłam wyznaczonymi przez przewodnik ścieżkami. ale dzięki Ani, która podrzucała mi kolejne adresy fantastycznych miejsc porzuciłam ścisłe szlaki i zaczęłam błądzić. w ostatnich dniach czułam się na tyle swobodnie, że zaczęłam myśleć o tym, że w Wiedniu mogłabym nawet kiedyś zamieszkać. (:

poniżej zdjęcia ulic i wystaw Wiednia. nie byłoby chyba takiej ilości klisz, których nie wytrzaskałabym w Wiedniu. 

63240025streets_of_vienna2streets_of_vienna3 63260021

4 uwagi do wpisu “streets of Vienna

Skomentuj

