spacer.

94430020

zapraszam Was na spacer. jesienny. nad morze. (:
na różne plaże. moje ulubione do tej pory Gąski, Unieście i Mielno, które jesienią jest diametralnie inne.

macie swoje ulubione miejsce nad polskim morzem?

pozdrawiam! n

94430006 94370012944300279437001594350033943500349435003694370026

2 uwagi do wpisu “spacer.

  1. Ja w morzu zakochana jestem od dziecka! I co roku przynajmniej na 3 dni muszę je zobaczyć. Kocham czas niewakacyjny, gdzie morze mam w zasadzie tylko dla siebie :) Nie mam ulubionej miejscowości. Cenię sobie plaże z widokiem na może niecały kilometr od jakiejś tam miejscowości. Moim marzeniem, jeszcze niezrealizowanym jest wycieczka na Hel.
    Ps.
    Jeżeli masz ochotę, to zapraszam do zabawy, w której Cię nominowałam na blogu ilobahie.blogspot.com. Możesz na pytania odpowiedzieć w dowolny sposób, nawet fotografiami :)
    Pozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

