czary !

SONY DSCSONY DSC

zazwyczaj jest tak, że to ja biegam na pocztę i wysyłam w świat koeljne paczuszki. tym razem Pan Listonosz pofatygował się do mnie na siódme piętro. (:

paczuszka, a właściwie niezła paka zawierała wyjątkowe zamówienie. wykonane specjalnie na zamówienie druty od Czary z Drewna. <3

otwierając paczkę skakałam z radości! grubaśne, pięknie oszlifowane. już nie mogę się doczekać dostawy nowych włóczek. (:

dodatkowe szaleństwo to małe orzechowe cudo, którego nie ściągam odkąd przyszło do mnie – geometric mini. (:

SONY DSCSONY DSC

Jedna uwaga do wpisu “czary !

Skomentuj

