spokój

K200M029K200M049

witajcie!

czy jeszcze w ogóle ktoś tu zagląda?
wstyd niesamowity, że taka długa przerwa i brak odzewu, ale to czas bardzo potrzebny na przemyślenie i ułożenie od nowa siebie i tego, co chciałabym Wam tutaj pokazywać. (:

przez ten czas sporo się nauczyłam i nabrałam pełnego przeświadczenia o tym, co chciałabym tutaj robić. że robienie na drutach, to nie jest coś, czego należy się wstydzić. że pokazywanie swoich analogowych zdjęć i opisywanie swojej małej rzeczywistości jest dla mnie bardzo ważne. dlatego mam nadzieję, że jesteście jeszcze tam po drugiej stronie. (:

a zdjęcia prezentują cudny maj, który niestety już za nami. pełen kwiatów, zapachów. (:

macie swoje ulubione kwiaty?
ja nie mogę się zdecydować – tyle możliwości! (:

pozdrawiam Was gorąco!
natalia

K200M069K200M048K200M061

2 uwagi do wpisu “spokój

  1. Ależ jesteśmy! I też lubimy analogowe fotografie, a robienie na drutach uważamy za sztukę! Wiosenne kwiaty to cud natury – że też przyroda jest w stanie odrodzić sie po zimie! Bez i konwalie – tyle kwiatów, taka bujność! Miłego dnia!

    Lubię to

Skomentuj

