z targu

z_targu_01

o tej porze roku żadne zakupy nie dają tyle radości, jak te zrobione na warzywno – owocowych stoiskach na targu. <3
dziś po pracy pojechałam prosto do ulubionego straganu i nabyłam siatkę pełną dobroci letnich – czereśnie, fasolki szparagowe, maliny, porzeczki, zielony groszek i najcudniej pachnący bukiecik groszku. tyle radości! (:

z_targu_02

czereśnie uwielbiam za wspinanie się po drzewach z Przyjaciółmi i zjadanie ich siedząc wysoko na gałęziach. <3

z_targu_03

maliny to najcudowniejszy smak lata. najchętniej mrożony przeze mnie owoc, umilający jesienno – zimowe wieczory z malinową herbatą. (:

z_targu_04

dziś odkryłam cudnie kolorowy, niesamowicie pachnący bukiecik groszku pnącego. chyba mogę śmiało powiedzieć, że po konwaliach, to mój ulubiony kwiat! trochę mi przykro, że nie możecie tego powąchać. (;

z_targu_05

zielony groszek to wakacje na wsi i wspólne obieranie zielonych perełek z okolicznymi dziećmi. <3

a na deser…

z_targu_06

…bób z dużą ilością soli! <3
najprościej, najlepiej. (:

kolorowy zawrót głowy!
a Wy? macie swoich ulubionych sprzedawców i sezonowe warzywo albo owoc? (:

ściskam!
natalia

2 uwagi do wpisu “z targu

Skomentuj

